Nakon blagdanskih trpeza
Orašastim plodovima protiv viška kilograma
01.01.2019. u 12:22
Svakodnevna konzumacija orašastih plodova je povezana s pozitivnim utjecajem na metabolizam i prevencijom nakupljanja suvišnih kilograma, objavili su znanstvenici s Harvarda.
Orašasti plodovi sadrže nezasićene masne kiseline, vlakna, proteine i druge hranjive tvari, naglašavaju istraživači.
U novom istraživanju su korišteni podaci prikupljeni od oko 127000 ispitanika, piše portal PlivaZdravlje
Najizraženiji pozitivan učinak je zabilježen kod sudionika istraživanja koji su dio crvenog mesa, mesnih prerađevina i hrane s visokim udjelom šećera iz prehrane nadomjestili orašastim plodovima.
POVEZANO
Sport Vision traži trgovce/prodavače u Mostaru, Širokom Brijegu, Tomislavgradu i Ljubuškom
Stiže najukusnija Moba dosad! Upoznajte 14 gastro kutaka i jela koja morate probati
Nakon 20 godina uspjeha: Kultni mostarski frizerski salon Red Carpet otvorio najveći salon do sada
Nova karting staza u SC Pehar od srijede dostupna svim generacijama
Montessori dječji vrtić Mali Univerzum otvara još 10 mjesta u vrtiću, a od studenoga kreću i Montessori jaslice
Kad se najbolji baristi regije okupe, pobjednici su djeca: Julius Meinl prvi puta organizirao regionalni Adriatic Barist
Više iz rubrike

Ljetni klasik
Mnogi ga danas rade drukčije: Ovako se nekad pripremao sataraš

Recept
Savršena za vruće dane: Hrskava salata s piletinom, avokadom i kremastim dresingom

Svijet voća i povrća
VIDEO | 3 razloga zašto su krastavci zdraviji nego što mislite + recept za salatu

Hrvatska
Inspektori oduzeli 1.000 pršuta

Moderuša intervju
Od MasterChefa do pobjede u Širokom: Antonija Rittuper vraća Hercegovinu na moderan tanjur

u Cernu
"Kušaj ljubuška vina": Jedanaest vinarija na jednom mjestu

Besplatan ulaz, vrhunska hrana i koncerti
Sushi, gyros, burgeri i craft piva: Objavljen bogat gastro program Beer Festa Ljubuški

Agencija za sigurnost hrane
Najveći rizik u hrani nisu bakterije, već kemijski onečišćivači

Čudna neka kriza
Sve manje pivovara u Njemačkoj
Više iz rubrike

Ljetni klasik
Mnogi ga danas rade drukčije: Ovako se nekad pripremao sataraš

Recept
Savršena za vruće dane: Hrskava salata s piletinom, avokadom i kremastim dresingom

Svijet voća i povrća
VIDEO | 3 razloga zašto su krastavci zdraviji nego što mislite + recept za salatu

Hrvatska
Inspektori oduzeli 1.000 pršuta

Moderuša intervju
Od MasterChefa do pobjede u Širokom: Antonija Rittuper vraća Hercegovinu na moderan tanjur

u Cernu
"Kušaj ljubuška vina": Jedanaest vinarija na jednom mjestu

Besplatan ulaz, vrhunska hrana i koncerti
Sushi, gyros, burgeri i craft piva: Objavljen bogat gastro program Beer Festa Ljubuški

Agencija za sigurnost hrane
Najveći rizik u hrani nisu bakterije, već kemijski onečišćivači

Čudna neka kriza
Sve manje pivovara u Njemačkoj
BLJESAK.TV

PODCAST IMAM IDEJU #101
VIDEO | Posao freelancera pun je odricanja, ulaganja i neizvjesnosti, ali i velikog zadovoljstva

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I DARKO MALETIĆ: Pobijedio je nogomet pun kombinatorike, taj španjolski stil

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I BORIS PANDŽA: Španjolska je bila perfektna, Engleska i Argentina su me doveli u problem

Cancast
VIDEO | Robert Dacešin: Prava istina o favelama

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I JURE IVANKOVIĆ: Njemačka i Brazil su najveća razočarenja, Francuska je najbliža naslovu prvaka



-webp.webp)


