Djelovanje flavonoida
Čajem do zdravijeg srca
Osobe koje redovito piju čaj imaju 35 posto manji rizik za srčani udar, prenose mediji.
Znanstvenici s Johns Hopkins University u Baltimoreu napominju kako osobe koje svakodnevno piju barem jednu šalica čaja imaju i manji rizik za nastanak potencijalno opasnih naslaga kalcija na stijenkama krvnih žila u blizini srca.
Ove naslage su u ranijim istraživanjima povezivane s većim rizikom za bolesti srca i moždani udar, pišu mediji.
U istraživanju su korišteni podaci prikupljeni od oko 6.000 osoba praćenih 11 godina. Većina sudionika istraživanja je redovito pila crni ili zeleni čaj.
Po riječima znanstvenika, dobivene nalaze je moguće objasniti djelovanjem antioksidansa flavonoida iz čaja.
Nova karting staza u SC Pehar od srijede dostupna svim generacijama
Montessori dječji vrtić Mali Univerzum otvara još 10 mjesta u vrtiću, a od studenoga kreću i Montessori jaslice
Kad se najbolji baristi regije okupe, pobjednici su djeca: Julius Meinl prvi puta organizirao regionalni Adriatic Barist
Peto izdanje Moba Street Food Festivala donosi koncertni program koji se ne propušta
Sarajevo Film Festival i Coca-Cola slave 30 godina partnerstva
Zašto je WAO MOCHI sladoled koji svi žele probati?
Više iz rubrike

Drama u Beogradu
Avu Karabatić partner držao zatočenu dva dana u stanu, pomoć je zatražila u hrvatskom konzulatu

Ljetna namirnica
Znate li što se događa u vašem tijelu ako redovno jedete kukuruz?

Mali koraci
Imate sramežljivo dijete? Kako mu pomoći da samo priđe vršnjaku na igralištu?

Važnost zdrave prehrane
7 najboljih izvora proteina za žene u perimenopauzi

Aktivizam i umjetnost
Mostarka Farah Serdarević ne čeka promjene: Želi biti dio onih koji ih pokreću

Od zatvora do milijuna pratitelja
Tko je bio Joe Felz i zašto se nakon njegove smrti šire brojne teorije?

Imaju dvoje djece
BiH nogometaš novi je napadač Dinama, a već godinama ljubi lijepu Nejru

Dobro je znati
Ne tuširate se nakon kupanja u moru? Posljedice biste mogli osjetiti već istog dana

Pred zalazak Sunca
Pomrčina Sunca vidljiva i iz BiH: Evo kada počinje
Više iz rubrike

Drama u Beogradu
Avu Karabatić partner držao zatočenu dva dana u stanu, pomoć je zatražila u hrvatskom konzulatu

Ljetna namirnica
Znate li što se događa u vašem tijelu ako redovno jedete kukuruz?

Mali koraci
Imate sramežljivo dijete? Kako mu pomoći da samo priđe vršnjaku na igralištu?

Važnost zdrave prehrane
7 najboljih izvora proteina za žene u perimenopauzi

Aktivizam i umjetnost
Mostarka Farah Serdarević ne čeka promjene: Želi biti dio onih koji ih pokreću

Od zatvora do milijuna pratitelja
Tko je bio Joe Felz i zašto se nakon njegove smrti šire brojne teorije?

Imaju dvoje djece
BiH nogometaš novi je napadač Dinama, a već godinama ljubi lijepu Nejru

Dobro je znati
Ne tuširate se nakon kupanja u moru? Posljedice biste mogli osjetiti već istog dana

Pred zalazak Sunca
Pomrčina Sunca vidljiva i iz BiH: Evo kada počinje
BLJESAK.TV

PODCAST IMAM IDEJU #101
VIDEO | Posao freelancera pun je odricanja, ulaganja i neizvjesnosti, ali i velikog zadovoljstva

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I DARKO MALETIĆ: Pobijedio je nogomet pun kombinatorike, taj španjolski stil

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I BORIS PANDŽA: Španjolska je bila perfektna, Engleska i Argentina su me doveli u problem

Cancast
VIDEO | Robert Dacešin: Prava istina o favelama

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I JURE IVANKOVIĆ: Njemačka i Brazil su najveća razočarenja, Francuska je najbliža naslovu prvaka