Ali pazite na dozu
Od vina je seks bolji
No, nemojte pretjerivati jer afrodizijačko djelovanje prestaje već nakon druge čaše
25.11.2017. u 23:42
Mnoga su istraživanja dokazala su povezanost hrane, pića i seksa, a već stoljećima neke se namirnice smatraju afrodizijacima
Ipak, znanstvenike još uvijek nije prestala fascinirati ta veza, pa donose još dobrih vijesti. Oni koji se uvečer vole opustiti uz čašu crnog vina, zagrijat će intimni život.
U velikom istraživanju znanstvenici u otkrili da dvije časice ovog pića dnevno, potiču osobu da ima veći seksualni apetit. Isto je za muškarce, ali i za žene. Potiče krvotok u erogenim zonama kod žena, pa one postaju osjetljivije, a kod muškaraca diže razinu testosterona, koji jača libido.
No, nemojte pretjerivati jer afrodizijačko djelovanje prestaje već nakon druge čaše. Tako barem kažu stručnjaci.
POVEZANO
Nova karting staza u SC Pehar od srijede dostupna svim generacijama
Montessori dječji vrtić Mali Univerzum otvara još 10 mjesta u vrtiću, a od studenoga kreću i Montessori jaslice
Kad se najbolji baristi regije okupe, pobjednici su djeca: Julius Meinl prvi puta organizirao regionalni Adriatic Barist
Peto izdanje Moba Street Food Festivala donosi koncertni program koji se ne propušta
Sarajevo Film Festival i Coca-Cola slave 30 godina partnerstva
Zašto je WAO MOCHI sladoled koji svi žele probati?
Više iz rubrike

Degustacija u Livnu
Livanjski sir sve zanimljiviji turistima: Žele ga kušati ondje gdje nastaje

Za brže uživanje
Zaboravite žlicu: Ovaj trik ubrzava posluživanje sladoleda

Novi raspored
Zbog vremenske prognoze nedjeljni program Carlsberg Street Food Festa počinje ranije

FAO otkriva
Kuda ide proizvodnja hrane: Što će se tražiti narednih godina?

Misterij iz zrakoplova
Zašto putnici u avionu toliko često naručuju sok od rajčice? Znanost ima zanimljiv odgovor

Široki Brijeg
Od Mostara do Beograda: Street Food Fest donosi 14 izlagača

Kulinarski spor
Baklava posvađala tri države

Majko mila!
Postaje li meso luksuz? Kilogram teletine prešao 40 KM

Tajna je u hlađenju
'Ta će sladoled: Kako mediji iz Hrvatske pišu o hercegovačkom voću
Više iz rubrike

Degustacija u Livnu
Livanjski sir sve zanimljiviji turistima: Žele ga kušati ondje gdje nastaje

Za brže uživanje
Zaboravite žlicu: Ovaj trik ubrzava posluživanje sladoleda

Novi raspored
Zbog vremenske prognoze nedjeljni program Carlsberg Street Food Festa počinje ranije

FAO otkriva
Kuda ide proizvodnja hrane: Što će se tražiti narednih godina?

Misterij iz zrakoplova
Zašto putnici u avionu toliko često naručuju sok od rajčice? Znanost ima zanimljiv odgovor

Široki Brijeg
Od Mostara do Beograda: Street Food Fest donosi 14 izlagača

Kulinarski spor
Baklava posvađala tri države

Majko mila!
Postaje li meso luksuz? Kilogram teletine prešao 40 KM

Tajna je u hlađenju
'Ta će sladoled: Kako mediji iz Hrvatske pišu o hercegovačkom voću
BLJESAK.TV

PODCAST IMAM IDEJU #101
VIDEO | Posao freelancera pun je odricanja, ulaganja i neizvjesnosti, ali i velikog zadovoljstva

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I DARKO MALETIĆ: Pobijedio je nogomet pun kombinatorike, taj španjolski stil

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I BORIS PANDŽA: Španjolska je bila perfektna, Engleska i Argentina su me doveli u problem

Cancast
VIDEO | Robert Dacešin: Prava istina o favelama

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I JURE IVANKOVIĆ: Njemačka i Brazil su najveća razočarenja, Francuska je najbliža naslovu prvaka







