Stručnjaci
Za duži život jedite 10 puta dnevno
Najnovija studija pokazuje da bi ljudi, koji budu jeli 10 porcija voća i povrća dnevno, mogli da produže život, objavljeno je u Londonu.
Stručnjaci s londonskog Imperijal koledža su zaključili da bi takvim navikama u prehrani moglo godišnje da se spriječi 7,8 milijuna slučajeva prijevremene smrti, javio je BBC.
Oni su, također, izdvojili specifične vrste voća i povrća koje smanjuju rizik od raka i srčanih problema.
U pitanju su porcije od 80 grama voća i povrća, što je količina jednaka manjoj banani.
Zaključci su izvedeni na osnovu ukrštanja podataka 95 odvojenih studija, koje su obuhvatile navike u prehrani dva milijuna ljudi, prenosi Tanjug.
Nova karting staza u SC Pehar od srijede dostupna svim generacijama
Montessori dječji vrtić Mali Univerzum otvara još 10 mjesta u vrtiću, a od studenoga kreću i Montessori jaslice
Kad se najbolji baristi regije okupe, pobjednici su djeca: Julius Meinl prvi puta organizirao regionalni Adriatic Barist
Peto izdanje Moba Street Food Festivala donosi koncertni program koji se ne propušta
Sarajevo Film Festival i Coca-Cola slave 30 godina partnerstva
Zašto je WAO MOCHI sladoled koji svi žele probati?
Više iz rubrike

Nakon dugogodišnje veze
Cristiano Ronaldo i Georgina Rodríguez izgovorili sudbonosno "da"

Prirodni biser
Susjedni medij o hercegovačkoj rijeci: "Najbolje skrivena tajna ovog kraja"

Akcija spašavanja
Drama na hrvatskoj plaži: Reanimirali muškarca 40 minuta i vratili mu puls

Mlađe je slađe
Poznati političar oženio 34 godine mlađu ženu: Fotke s vjenčanja pogledalo više od 6 milijuna ljudi

Gen-Z
Odvjetnica dobila otkaz nakon videa u kojem se žalila na posao

Vremenska prognoza
Mogli bi se kuhati u jednom od najtoplijih dana ovoga ljeta

Oprezno i s najmanjom vatrom
Neke obične, svakodnevne, stvari lako mogu dovesti do katastrofe
-webp.webp)
Luksuzna nekretnina
Muškarac provalio u dom Kim Kardashian, policija ga uhvatila na mjestu događaja

Crveni križ ŽZH
Besplatno ljetovanje za djecu iz ŽZH-a: Otvorene prijave za Novi Vinodolski
Više iz rubrike

Nakon dugogodišnje veze
Cristiano Ronaldo i Georgina Rodríguez izgovorili sudbonosno "da"

Prirodni biser
Susjedni medij o hercegovačkoj rijeci: "Najbolje skrivena tajna ovog kraja"

Akcija spašavanja
Drama na hrvatskoj plaži: Reanimirali muškarca 40 minuta i vratili mu puls

Mlađe je slađe
Poznati političar oženio 34 godine mlađu ženu: Fotke s vjenčanja pogledalo više od 6 milijuna ljudi

Gen-Z
Odvjetnica dobila otkaz nakon videa u kojem se žalila na posao

Vremenska prognoza
Mogli bi se kuhati u jednom od najtoplijih dana ovoga ljeta

Oprezno i s najmanjom vatrom
Neke obične, svakodnevne, stvari lako mogu dovesti do katastrofe
-webp.webp)
Luksuzna nekretnina
Muškarac provalio u dom Kim Kardashian, policija ga uhvatila na mjestu događaja

Crveni križ ŽZH
Besplatno ljetovanje za djecu iz ŽZH-a: Otvorene prijave za Novi Vinodolski
BLJESAK.TV

PODCAST IMAM IDEJU #101
VIDEO | Posao freelancera pun je odricanja, ulaganja i neizvjesnosti, ali i velikog zadovoljstva

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I DARKO MALETIĆ: Pobijedio je nogomet pun kombinatorike, taj španjolski stil

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I BORIS PANDŽA: Španjolska je bila perfektna, Engleska i Argentina su me doveli u problem

Cancast
VIDEO | Robert Dacešin: Prava istina o favelama

SPORT CENTAR PODCAST UZ KARLOVAČKO
VIDEO I JURE IVANKOVIĆ: Njemačka i Brazil su najveća razočarenja, Francuska je najbliža naslovu prvaka