Visina osnovice za obračun plaće uposlenim u institucijama BiH i u 2024. godini ostaje 600 KM
Vijeće ministara BiH, na prijedlog Ministarstva financija i trezora, usvojilo je pojedinačne odluke o visini osnovice za obračun plaće i o visini regresa za godišnji odmor uposlenim u institucijama Bosne i Hercegovine za 2024. godinu, bez njihovog povećanja u odnosu na 2023. godinu.
Visina osnovice za obračun plaće i u 2024. godini ostaje 600 KM, kao i regresa za godišnji odmor u institucijama Bosne i Hercegovine u iznosu 450 KM.
U cilju poboljšanja materijalnog položaja uposlenih, kao i zahtjeva reprezentativnih sindikata uposlenih u institucaijama BiH, korigirana je dnevnica za službena putovanja u zemlji s 25 KM na 40 KM.
Pridružite se WhatsApp kanalu Bljesak.info i među prvima saznajte najvažnije vijesti iz Mostara, Hercegovine, BiH i svijeta. Na kanalu donosimo kratke, izravne informacije i sadržaj koji ne mora uvijek čekati objavu na portalu. Kanal možete napustiti u svakom trenutku.
-webp.webp)








-webp.webp)












-webp-wm.webp)




-webp.webp)


